Sunday 18 May 2014

Laniey Nak Cita Pa ? xP

Mak cakap aku kuat , ayah cakap aku aktif , kak cakap aku superb . wow ! bangga nya lahh .. haha xD even saket pun still anggap aku the POWER . power lah sangat kan .. tapi bila dipikirkan balek . memang betul la aku kuat , bila time aku koma kritikal aku cepat sedaq .. bila baru kluaq hosp , aku terus nak p skolh bgai .. sedangkan dokter siap bg mc . dah diri aku mcm tuu kan ? nak buat mcm mna . justt watlek wtpeace . okayy . forget it ! now , wanna say ! I MISS KAK ANAN gilaa babenggg ! minggu exam woii >< takley nak contact , wechat , fesbuk , twittoott or whatever . hmm . dehnyaaa . hope dya tak cari masyam len spnjang x contact niey . heee , kk melwk cukk . soryy ;) rindunya nak manja ngn cuk ,, rindu nya nak otp nan cuk , rindunyaa nak mengaqot nan cuk , cuk rndu dak ? mstii rindu kan ? ami taw . hee . sayangg nya ami kt cuk .. :*** huhu .. cukk , ami dah nak g oprtion dah .. cuk nty jga diri baek2 okayy .. cukk taw ? ami akutt ngt klau2 nty kita da x contact .. cuk .. ami tataw knpa syg ami kt cuk sekuat nihh . ami tataw napa ami cpt sentap nan cuk . ami tataw napa ami cpt jeles nengok cuk nan owg len . mungkin perasaan kan ? sokay laa . btw , ami nak cuk always igt ami tak kiraaa dimana punn cukk bradaa . even toilet , dapoq , men game or apa2 jelaa . always igt ami k .. sebab , ami always igt cuk all my time ! :D trust me pleaseee ! ami tak tipuu cukk . ami ckp sngguh . walaupun sehaqi kita xmcg , ami tetap igt cuk . tapii .. ami takut nty lepas oprtion ami lupa cuk , ami xigt pa2 psai cuk . ami nak mntk maaf seksiap k kalau bnda tu terjadi nty :') cuk maafkan ami taw . cukk , nty jgn nangeh k if ada brita buruk psai ami .. ami time tu mungkin tkmampu nak pujuk cuk dari nangeh . t lau cuk nangeh , ta comeii laa . hee , dah laa comeii ,, t nangeh hudoh oo . heehee . cukk .. i love you so much ! cuk doakan yang terbaik utk ami , ami pown akan doa yang terbaik untuk cuk . ami doakan cuk sentiasaaa sihatt , sentiasa happy .. wlaupun bkn happy dgn ami :') cuk , ami byk wt salah nan cuk nieyy . ami arap cuk maapkan ami dgn ikhlas aty taw . ami byk kasaq bhsa ngn cuk , tersound cuk , termarah cuk . seriously , bnda tu terjadi bkn sb sngja tapi tak sngja . ami mntk maaf cuk . i love youu kakak :'* lama nya rasa takpanggil kt cuk kakak kn ? hm :')

No comments:

Post a Comment