Sunday 18 May 2014

H A N A N :*

Assalamualaikum    
Hanan 

Niey la cukk kite , sayang gilaa kowtt kat dya nih , dya laa tukangg bagi semangat kt aku time aku down , aku sedih , aku marah . semuanyaaa dia ! sayangg nya diaa dkt aku kn ? *yekee?* hee , serious talk , suka sangat tgk dya , asaaaa tenangg wooo >< dya nak g smbung study dah . hm :') msty lps niey terbayang2 ja muka dya kt skolh tuu , mstyy rasaa rndu gila kan .. hm , cukk cukk . cukk cukkk xD cukk , awat susah sangat nak lepas cuk niey ? haihh . nak halang jangan p , taklehh . cuk kena gk p study . study tuu lebih penting dari nyawa ami . em , laniey ami serah kt Allah ja . biaq lah Allah ja yg tentukan . hm . cuk . I do LOVE YOU today , tomorrow n forever . can i be your little sister ? :"( can i be your friend ? :) can i be your bestfriend ? :D can i make youu like my own sister ? :'/ hm , cukk , cukk sntiasa ada ngn ami kn even kita berjauhan ? cuk sntiasa bg smngt at ami an ? hmm ,, serious . ami takley trima hakikat lg yg ami ada heart attack , lungg cancer n tumor . sangat beqat ujian Allah kt ami kn cuk .. ? hm ,, tapi takpaa , ami kuat kann ? cukk support ami taw . smngt cukk ada dgn ami kn ? hee :') thankyouu for everything sis . nice to know you :* 

#YaRabb , Terima Kasih Atas Pertemuan Ini :') 










No comments:

Post a Comment