Sunday 18 May 2014

Debaran Kian Terasa

BismillahirRahmanirRahim ..

Allah , berapa hari lagi untuk aku menjalani operation tuu .. Jantung aku kian berdegup laju yaAllah >< kau tenangkan lah hatiku ..

- Wahai kesayangan .. mak , ayah , kakak , abang , kak hanan .. Adek mohon kekuatan dan kesabaran hampa semua . Adek sayang hampa , adek perlukan hampa , adek nak hampa sentiasa ada dengan adik . Menghitung hari hampa :'/ adek takutt . Tapii .. adek mestii kuat .. kuat untuk terus hidup dan untuk hampa . Adek tak bolehh lemah semangat . Walaupun tau adek lemah tapii .. adek akan cubaaa kuat semangat . Untukk semua orang yang sayangkan adek . :') adek sayang mak , ayah , kakak n abang . Jugak kak hanan . :* sayang selamanya dunia dan akhirat

*sahabat , Alis , Mira , Matnott , Kak Kinah , Aliah , Asshahirah , Fatin , Nadia , Kinah Rahim . Aku mintak maaf rahsia kan sakit aku niey kt hampa . Sekarang .. Alis , Mira , Fatin n Aliah ja yang dah tau . Yang lain still taktau . Aku mntk maaf hampa :'/ aku tau sepatutnya aku bgtau hampa tapii . Aku takmau hampa susah hati . Apa2pun aku mntak maaf kalau ada buat salah dengan hampa smua . Mintak maaf kalau pernah mengguris hati hampa , tak sependapat dengan hampa . Terima kasih sebab sudi jadi sahabat aku . Sayang hampa ketat2 . #FifteenFamily :*

#Kesayangan Wan , Abang Naim , Kak Hana

- Sarah mintak maaf selama hampa dah takdak niey , sarah dah jarang p melawat . Sarah sibuk dengan kerja2 sekolah yang perlu disettlekan . Terima kasih hampa sebab selalu tunjuk rindu hampa kt dalam mimpi sarah . Sebenarnya , sarah pun rindu sangat2 kt hampa . Rasa mcm nak peluk2 hampa 3 org . Rindu nak lepak sama2 . Rindu nak jaga wan masa wan saket . Rindu nak blajaq math dari abg naim . Rindu nak hangout dgn Kak Hana . Satu2nya kak angkat yg memahami . Tapi kak hana . Allah kirimkan kak hanan dalam hidup sarah . Dya baik sgt kak . Mcm kak . Dya pown paham adek . Bila dgn dya , adek salu anggap yg dya tu adalah kak . :') insyaAllah ya hampa . Kita akan jumpak di Sana . :) Wassalam

No comments:

Post a Comment